lørdag den 18. august 2012

Lake Louise er flot med mange japanere og kinesere

Jeg vil dog berette om min nr. 2 tur op til Lake Agnes. Soeen er ikke saa stor som Lake Louise, men den ligger 385 meter over udgangspunktet. Ruten er 3,4 km lang, meget fin sti, men kors hvor den traekker taender ud. De sidste 25 meter var 2 trapper, jeg orkede naesten ikke de sidste 15. Op kom jeg dog, desvaerre maa i vente paa billederne, da der ligger et tehus maatte jeg hellere bestille en kande. Den og en tunsandwich koste kr 90 og var bestemt ikke noget at skrive hjem om. Det skal siges at jeg paa vejen op i varmen drak naesten en liter vand. Nedturen endte, troede jeg paa Chateau Lake Louise, den unge dame kiggede op og ned af mig, hvorefter hun spurgte om jeg havde forudbestilt. (der var masser af pladser).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar